ΑΝΗΣΥΧΗΤΙΚΗ  ΕΞΕΛΙΞΗ ΠΟΥ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΕΡΓΟ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ΤΟΥ ΔΡΟΜΟΥ – ΠΑΦΟΥ ΠΟΛΙΣ ΧΡΥΣΟΧΟΥΣ Α’ ΦΑΣΗ-ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΖΩΤΙΚΗΣ ΣΗΜΑΣΙΑΣ ΕΒΕ ΠΑΦΟΥ 100% ΕΠΙΧΟΡΗΓΗΜΕΝΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΑΔ « Adapting to the New HR Era: Σύγχρονες στρατηγικές μετασχηματισμού στη Διεύθυνση Ανθρώπινου Δυναμικού για βιωσιμότητα των επιχειρήσεων »-ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΖΩΤΙΚΗΣ ΣΗΜΑΣΙΑΣ ΕΒΕ ΠΑΦΟΥ 100% ΕΠΙΧΟΡΗΓΗΜΕΝΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΑΔ « Adapting to the New HR Era: Σύγχρονες στρατηγικές μετασχηματισμού στη Διεύθυνση Ανθρώπινου Δυναμικού για βιωσιμότητα των επιχειρήσεων »-ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΖΩΤΙΚΗΣ ΣΗΜΑΣΙΑΣ ΕΒΕ ΠΑΦΟΥ 100% ΕΠΙΧΟΡΗΓΗΜΕΝΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΑΔ « Adapting to the New HR Era: Σύγχρονες στρατηγικές μετασχηματισμού στη Διεύθυνση Ανθρώπινου Δυναμικού για βιωσιμότητα των επιχειρήσεων »-Ολοκληρώθηκε επιτυχώς το Ιδρυματικό Μέρος του Σεμιναρίου Ζωτικής Σημασίας του ΕΒΕ Πάφου «Creating Tomorrow's Business Solutions with Generative AI» 26/02/2024 & 29/02/2024.-Ολοκληρώθηκε επιτυχώς το Ιδρυματικό Μέρος του Σεμιναρίου Ζωτικής Σημασίας του ΕΒΕ Πάφου «Creating Tomorrow's Business Solutions with Generative AI» 26/02/2024 & 29/02/2024.-Ολοκληρώθηκε επιτυχώς το Ιδρυματικό Μέρος του Σεμιναρίου Ζωτικής Σημασίας του ΕΒΕ Πάφου «Creating Tomorrow's Business Solutions with Generative AI» 26/02/2024 & 29/02/2024.-Διαθέσιμα Βιομηχανικά οικόπεδα στις Βιομηχανικές Περιοχές-Σύσκεψη Δ.Σ ΕΒΕΠ με τον Υπουργό Εργασίας και Κοινωνικών Ασφαλίσεων κο Γιάννη Παναγιώτου.-Σύσκεψη Δ.Σ ΕΒΕΠ με τον Υπουργό Εργασίας και Κοινωνικών Ασφαλίσεων κο Γιάννη Παναγιώτου.

Δημιουργία Έξυπνων Χώρων Στάθμευσης Καρουζέλ ή με χρήση ανελκυστήρα

Στην δημιουργία Έξυπνων Χώρων Στάθμευσης Καρουζέλ ή με χρήση ανελκυστήρα εξοικονομώντας χώρο, χρήμα, πράσινο, αναφέρθηκε ο Διευθυντής του ΕΒΕ Πάφου Μαρίνος Στυλιανού.

Σε δηλώσεις του στο ΚΥΠΕ ο κ. Στυλιανού ανέφερε πως είναι ώριμος ο χρόνος, άπαντες να εξετάσουν εναλλακτικές επιλογές προς την απάμβλυνση του φαινομένου, με τη δημιουργία έξυπνων χώρων στάθμευσης, φιλικούς προς το περιβάλλον στα πλαίσια της βιώσιμης αστικής ανάπτυξης με περισσότερα οφέλη προς τις τοπικές αρχές διαφυλάσσοντας το πράσινο και περιορίζοντας την αλόγιστη κατάληψη γης για την στάθμευση των οχημάτων.

Σε πάρα πολλές χώρες του κόσμου, είπε ο κ. Στυλιανού, όπως Ευρώπη, Ασία, Ανατολή εφαρμόζουν τη δημιουργία Έξυπνων Χώρων Στάθμευσης τύπου Καρουζέλ ή με τη χρήση ανελκυστήρα σε μικρούς πύργους ή γενικά τη χρήση αυτοματοποιημένων μηχανικών συστημάτων. Με τη δημιουργία των προαναφερθέντων έξυπνων χώρων στάθμευσης επιτυγχάνεται , σημείωσε, το ευκταίο αποτέλεσμα χωρίς την επέμβαση στο περιβάλλον, τονίζοντας παράλληλα, ότι καταλαμβάνει μόνο δύο θέσεις στάθμευσης γης, αφού η όλη ανάπτυξη δημιουργείται καθ’ ύψος.

Όπως ανέφερε ο Διευθυντής του Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Πάφου , υπάρχουν επίσης άλλες επιλογές, όπως ο ανελκυστήρας στάθμευσης πύργων που διαθέτει τα πλεονεκτήματα της υψηλής χρήσης του χώρου, της οικονομίας, της ασφάλειας και της σιωπής. Κάθε σετ συστημάτων συνέχισε, μπορεί να φιλοξενήσει το μέγιστο 50 οχήματα σε έδαφος 50μ 2. Η λειτουργία είναι πλήρως αυτόματη. Επίσης, όπως είπε, κάθε μία ή περισσότερες σειρές αυτού του ανελκυστήρα στάθμευσης μπορούν να συνδυαστούν σε ένα ανεξάρτητο κτίριο με ασφάλεια και ομορφιά.

Ο κ. Στυλιανού ανέφερε πως είναι καιρός λοιπόν, Κράτος, Βουλή και Τοπικές Αρχές να εξετάσουν το ενδεχόμενο νέων έξυπνων εφαρμογών που θα ευκολύνει τους πολίτες, θα επιτυγχάνεται ο σκοπός, θα επιλύσουν πολλά προβλήματα και θα διαφυλάξουν το πράσινο και το περιβάλλον.

Ταυτόχρονα εξοικονομείται χρήμα και γη που θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί για τη δημιουργία πάρκων και χώρων πρασίνου που τόσο πολύ έχει ανάγκη ο δημότης.

Επεσήμανε δε, πως μέσα από έντονο προβληματισμό αναφορικά με την εξέλιξη των πόλεων στην Κύπρο τα τελευταία χρόνια, την μετατροπή τους σε αστικά, οικονομικά, εκπαιδευτικά, τουριστικά και κέντρα παροχής υπηρεσιών είναι ιδιαίτερα αισθητή η αυξημένη επισκεψιμότητα από τους πολίτες. Χωρίς αμφιβολία η αυξημένη επισκεψιμότητα, συνεπεία της πιο πάνω εξέλιξης, οδηγεί εύλογα, όπως ανέφερε, στη δημιουργία χώρων στάθμευσης σε διάφορα σημεία των πόλεων ώστε να αποφεύγεται αφενός η παράνομη στάθμευση και αφετέρου να μπορεί να ικανοποιηθεί η αυξημένη ζήτηση.

Τούτων λεχθέντων, τα τελευταία χρόνια παρατηρείται, κυρίως από τις τοπικές αρχές, η δημιουργία συμβατικών χώρων στάθμευσης που προαπαιτούν άλλοτε την αφαίρεση πρασίνου από τις πόλεις, την εκκοπή δέντρων και γενικά την κατάληψη μεγάλου αριθμού εμβαδού γης στην προσέγγιση σε κάποιες περιπτώσεις της φιλοσοφίας, λιγότερα δέντρα περισσότερα πάρκινγκ.

Σε πάρα πολλές περιπτώσεις μάλιστα πρόσθεσε ο κ. Στυλιανού, η ανάγκη κάλυψης της αυξημένης ζήτησης χώρων στάθμευσης στις πόλεις, αναγκάζει τις Αρχές Τοπικής Αυτοδιοίκησης να προχωρούν σε άλλες επιλογές όχι τόσο φιλικές προς το περιβάλλον και όχι τόσο ακολουθώντας τις σωστές διαδικασίες ενώ σε άλλες περιπτώσεις δεν υπάρχει η διαθέσιμη γη για τη δημιουργία χώρων στάθμευσης με αποτέλεσμα η παράνομη στάθμευση να αποτελεί κανόνα, κατέληξε.

https://www.youtube.com/watch?v=2aTzv6k62ek&feature=youtu.be

magnifiercross
X