ΜΕΓΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕ ΤΟ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΟΥ ΕΒΕΠ ΣΕ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΕΛΕΓΚΤΙΚΟ ΟΙΚΟ KPMG «ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΦΠΑ»-ΜΕΓΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕ ΤΟ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΟΥ ΕΒΕΠ ΣΕ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΕΛΕΓΚΤΙΚΟ ΟΙΚΟ KPMG «ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΦΠΑ»-ΜΕΓΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕ ΤΟ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΟΥ ΕΒΕΠ ΣΕ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΕΛΕΓΚΤΙΚΟ ΟΙΚΟ KPMG «ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΦΠΑ»-Μεγάλη επιτυχία σημείωσαν οι εργασίες της Γενικής Συνέλευσης του Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Πάφου-Μεγάλη επιτυχία σημείωσαν οι εργασίες της Γενικής Συνέλευσης του Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Πάφου-ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΣΕ ΘΕΜΑΤΑ ΦΠΑ-ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΣΕ ΘΕΜΑΤΑ ΦΠΑ-ΕΤΗΣΙΑ ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΕΒΕ ΠΑΦΟΥ | ANNUAL GENERAL ASSEMBLY PCCI | 28 Nοεμβρίου 2022-ΕΤΗΣΙΑ ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΕΒΕ ΠΑΦΟΥ | ANNUAL GENERAL ASSEMBLY PCCI | 28 Nοεμβρίου 2022-Συνεργασία ΕΒΕ Πάφου με το Γραφείο Διασύνδεσης του Πανεπιστημίου Νεάπολις Πάφος | Πρόγραμμα τοποθέτησης φοιτητών/ αποφοίτων σπουδαστών σε επιχειρήσεις και οργανισμούς.

Μονοημερο Σεμιναριο με θεμα ¨Σωστή οργάνωση και καλή διαχειριση στο γραφειο¨ - Τρίτη 24.10.2017

Το Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Πάφου διοργανώνει  μονοήμερο σεμινάριο την Τρίτη, 24 Οκτωβρίου 2017 και ώρα 8.30π.μ. στην εκπαιδευτική αίθουσα του ΕΒΕ Πάφου με θέμα:

«ΣΩΣΤΗ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΣΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ»

 Σκοπός  του σεμιναρίου είναι να ενημερώσει και να καταρτίσει τους συμμετέχοντες σε σημαντικά θέματα οργάνωσης και διαχείρισης στο γραφείο, σε θέματα επαγγελματικής συμπεριφοράς και καθημερινού προγραμματισμού καθώς και σε θέματα βελτίωσης επαγγελματικών σχέσεων που οδηγούν σε ομαλή λειτουργία του γραφείου, απόκτηση συναισθήματος ευθύνης και ομαδικότητας, καθώς και σε θέματα σωστής και επαγγελματικής εξυπηρέτησης.

Με την επιτυχή ολοκλήρωση του προγράμματος οι συμμετέχοντες θα είναι σε θέση να:

  • Αντιληφθούν τη σημασία που έχει για την επιχείρηση / οργανισμό τους η απόκτηση σωστής Επαγγελματικής νοοτροπίας
  • Χειρίζονται το τηλέφωνο με απόλυτο επαγγελματισμό
  • Εφαρμόζουν μια σωστή και υπεύθυνη προσέγγιση αντιμετώπισης διαφόρων δύσκολων ή απρόοπτων καταστάσεων και χειρίζονται τους άλλους με επαγγελματισμό
  • Προσδιορίζουν τις ανάγκες των πελατών και να στοχεύουν στην ικανοποίηση τους
  • Προσδιορίζουν τις ανάγκες των συναδέλφων και να στοχεύουν στην ικανοποίηση τους
  • Προσφέρουν ποιοτική εξυπηρέτηση σε κάθε είδους πελάτη (εσωτερικό & εξωτερικό)
  • Οργανώσουν σωστά το τμήμα τους και να εξασφαλίσουν την ομαλή λειτουργία του
  • Χειρίζονται τις αρνήσεις και τις αντιρρήσεις με επαγγελματισμό
  • Αναπτύξουν ένα κλίμα ομαδικότητας και ευθύνης προς την εργασία γενικά
  • Αντιδρούν σωστά σε διαφωνίες, ψιθύρους ή διαδόσεις που υπονομεύουν τις ομαλές εργασιακές σχέσεις και συνεργάζονται και να συντονίζονται άμεσα με όλα τα τμήματα
  • Χειρίζονται σωστά έκτακτες και απρόοπτες καταστάσεις

 

Το σεμινάριο απευθύνεται σε γραφειακό και γραμματειακό προσωπικό καθώς και σε Γραμματειακούς Λειτουργούς και Υπεύθυνους Γραφείου που θέλουν να αναβαθμίσουν τις γνώσεις και τις τεχνικές τους σε θέματα οργάνωσης και διαχείρισης γραφείου.

Το σεμινάριο θα διδάξει η Κύπρια εμπειρογνώμονας  κα. Μιράντα Σιδερά.

Αρχικό Δικαίωμα Συμμετοχής: €214.20 (€180.00 + €34.20 Φ.Π.Α)

Επιχορήγηση ΑνΑΔ: €84.00

Τελικό ποσό πληρωτέο στο ΕΒΕ Πάφου:  €130.20 (€96.00+ €34.20 Φ.Π.Α)       

Για περισσότερες πληροφορίες και δηλώσεις συμμετοχής παρακαλούμε όπως επικοινωνείτε με την Γραμματεία του Επιμελητηρίου στο τηλ: 26818173 ή στην ηλεκτρονική διεύθυνση evepafos@cytanet.com.cy.

magnifiercross
X