EΠΙΣΚΕΨΕΙΣ ΕΒΕ ΠΑΦΟΥ ΣΕ ΤΟΠΙΚΑ ΕΛΑΙΟΤΡΙΒΕΙΑ ΚΑΙ ΑΓΡΟΚΤΗΜΑΤΑ ΕΛΑΙΟΠΑΡΑΓΩΓΩΝ ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΟΥ ΕΥΡΩΠΑΙΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ OLIVEOILMEDNET-EΠΙΣΚΕΨΕΙΣ ΕΒΕ ΠΑΦΟΥ ΣΕ ΤΟΠΙΚΑ ΕΛΑΙΟΤΡΙΒΕΙΑ ΚΑΙ ΑΓΡΟΚΤΗΜΑΤΑ ΕΛΑΙΟΠΑΡΑΓΩΓΩΝ ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΟΥ ΕΥΡΩΠΑΙΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ OLIVEOILMEDNET-Συνάντηση Αντιπροσωπείας του ΕΒΕ Πάφου με τον Πρόεδρο του ΕΟΑ Πάφου κο Χαράλαμπο Πιττοκοπίτη-Ο Γραμματέας/ Διευθυντής στο ΡΙΚ1 Πρώτη Ενημέρωση για τα έργα υποδομής της Πάφου-Ο Γραμματέας/ Διευθυντής στο ΡΙΚ1 Πρώτη Ενημέρωση για τα έργα υποδομής της Πάφου-Συνάντηση Εμπορικού & Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Πάφου και Κυπριακού Οργανισμού Τυποποίησης (CYS)-Συνάντηση Εμπορικού & Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Πάφου και Κυπριακού Οργανισμού Τυποποίησης (CYS)-ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΖΩΤΙΚΗΣ ΣΗΜΑΣΙΑΣ ΕΒΕ ΠΑΦΟΥ 100% ΕΠΙΧΟΡΗΓΗΜΕΝΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΑΔ «CREATING TOMORROW'S BUSINESS SOLUTIONS WITH GENERATIVE AI» 14/10/2024 & 17/10/2024-ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΖΩΤΙΚΗΣ ΣΗΜΑΣΙΑΣ ΕΒΕ ΠΑΦΟΥ 100% ΕΠΙΧΟΡΗΓΗΜΕΝΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΑΔ «CREATING TOMORROW'S BUSINESS SOLUTIONS WITH GENERATIVE AI» 14/10/2024 & 17/10/2024-Το ΕΒΕ Πάφου χαιρετίζει την υπογραφή της Σύμβασης για την παροχή Συμβουλευτικών Υπηρεσιών αναφορικά με τη διεξαγωγή της διαγωνιστικής διαδικασίας για την ανάπτυξη του έργου της Μαρίνας Πάφου.

Σεμινάριο με θεμα ¨Επαγγελματική Εξυπηρέτηση Πελάτων - Το Κλειδι της επιτυχιας¨

 

Το πρόγραμμα αυτό θα σας βοηθήσει να βελτιώσετε τις ικανότητες σας με την ανάπτυξη των απαραιτήτων δεξιοτήτων για επαγγελματική εξυπηρέτηση πελατών και επικοινωνίας οι οποίες είναι απαραίτητες για την δημιουργία και διατήρηση πιστών πελατών ακόμα και σε Περίοδο Κρίσης.

  • ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΛΥΠΤΕΙ ΜΕΤΑΞΥ ΑΛΛΩΝ ΤΑ ΑΚΟΛΟΥΘΑ:
  • Η σύγχρονη αντίληψη της Επαγγελματικής εξυπηρέτησης πελατών σήμερα
  • Τεχνικές Διαχείρισης Πελατειακών Σχέσεων
  • Βελτίωση ικανοτήτων ως προς το χειρισμό παραπόνων πελατών
  • Εφαρμογή της Διαισθητικής Επικοινωνίας ως το πιο αποτελεσματικό μέσο στις πελατειακές και διαπροσωπικές σχέσεις
  • Δημιουργία θετικών εμπειριών στους πελάτες

________________________________________________________________________________

 Το πρόγραμμα απευθύνεται σε Λειτουργούς Εξυπηρέτησης Πελατών, Πωλητές, Διανομείς και σε Προσωπικό Επιχειρήσεων που μεγάλο μέρος της εργασίας τους αποτελεί η επικοινωνία με Εσωτερικούς και Εξωτερικούς Πελάτες ,αλλά και σε Διευθυντές και Ιδιοκτήτες Επιχειρήσεων.

 Διδάσκεται από Ειδικό και Έμπειρο Εκπαιδευτή με πολυετή διδακτική πείρα σε θέματα: Μάρκετινγκ, Πωλήσεων, Εξυπηρέτησης Πελατών και Ανθρώπινου Δυναμικού απόφοιτο γνωστών Πανεπιστημίων B.Sc., MBA (Distinction) και κάτοχο του τίτλου Chartered Marketer.

Στο τέλος του προγράμματος θα δοθεί Training Certificate

Διάρκεια Κατάρτισης:  10 Ώρες

Ημερομηνίες & Ώρες  Διεξαγωγής:        16/02/2017 (08:30 – 13:45)  & 17/02/2017 (08:30 – 13:45)

Χώρος Εφαρμογής:                  ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΙΘΟΥΣΑ ΕΒΕ ΠΑΦΟΥ

ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ

ΕΠΙΧΟΡΗΓΗΣΗ ΑΠΟ ΑνΑΔ

 

ΚΑΘΑΡΟ ΚΟΣΤΟΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ

: €210.00 + €39.90 (Φ.Π.Α)

: €120.00

 

: €90.00 + €39.90 (Φ.Π.Α)= €129.90

magnifiercross
X