Ολοκληρώθηκε επιτυχώς το Ιδρυματικό Μέρος του Σεμιναρίου Ζωτικής Σημασίας του ΕΒΕ Πάφου «Boosting Profitability and Return on Investment (ROI) with Business Analytics» 20/03/2023 & 21/03/2023.-Ολοκληρώθηκε επιτυχώς το Ιδρυματικό Μέρος του Σεμιναρίου Ζωτικής Σημασίας του ΕΒΕ Πάφου «Boosting Profitability and Return on Investment (ROI) with Business Analytics» 20/03/2023 & 21/03/2023.-Ολοκληρώθηκε επιτυχώς το Ιδρυματικό Μέρος του Σεμιναρίου Ζωτικής Σημασίας του ΕΒΕ Πάφου «Boosting Profitability and Return on Investment (ROI) with Business Analytics» 20/03/2023 & 21/03/2023.-Κάλεσμα για έγκαιρη εγγραφή στο μητρώο της Ψηφιακής πύλης ΕΡΜΗΣ της ΑΝΑΔ για συμμετοχή στα επιχορηγημένα σεμινάρια-ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΕΒΕ ΠΑΦΟΥ και ΕΤΑΠ ΜΕ ΠΡΥΤΑΝH του Αμερικανικού Πανεπιστημίου της Βηρυτού AUB Mediterraneo Pafos. Προωθείται η συνεργασία μεταξύ των Τοπικών Φορέων και του AUB Mediterraneo-ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΕΒΕ ΠΑΦΟΥ και ΕΤΑΠ ΜΕ ΠΡΥΤΑΝH του Αμερικανικού Πανεπιστημίου της Βηρυτού AUB Mediterraneo Pafos. Προωθείται η συνεργασία μεταξύ των Τοπικών Φορέων και του AUB Mediterraneo-ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΗΚΕ ΕΠΙΤΥΧΩΣ ΤΟ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΟΥ ΕΒΕΠ ΣΕ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΗΝ TAXAND ΚΥΠΡΟΥ«NEW TRANSFER PRICING LAW IN CYPRUS»-ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΗΚΕ ΕΠΙΤΥΧΩΣ ΤΟ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΟΥ ΕΒΕΠ ΣΕ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΗΝ TAXAND ΚΥΠΡΟΥ«NEW TRANSFER PRICING LAW IN CYPRUS»-ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΗΚΕ ΕΠΙΤΥΧΩΣ ΤΟ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΟΥ ΕΒΕΠ ΣΕ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΗΝ TAXAND ΚΥΠΡΟΥ«NEW TRANSFER PRICING LAW IN CYPRUS»-ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΖΩΤΙΚΗΣ ΣΗΜΑΣΙΑΣ ΕΒΕ ΠΑΦΟΥ 100% ΕΠΙΧΟΡΗΓΗΜΕΝΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΑΔ «BOOSTING PROFITABILITY AND RETURN ON INVESTMENT (ROI) WITH BUSINESS ANALYTICS».

Σεμινάριο με θεμα ¨Επαγγελματική Εξυπηρέτηση Πελάτων - Το Κλειδι της επιτυχιας¨

 

Το πρόγραμμα αυτό θα σας βοηθήσει να βελτιώσετε τις ικανότητες σας με την ανάπτυξη των απαραιτήτων δεξιοτήτων για επαγγελματική εξυπηρέτηση πελατών και επικοινωνίας οι οποίες είναι απαραίτητες για την δημιουργία και διατήρηση πιστών πελατών ακόμα και σε Περίοδο Κρίσης.

  • ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΛΥΠΤΕΙ ΜΕΤΑΞΥ ΑΛΛΩΝ ΤΑ ΑΚΟΛΟΥΘΑ:
  • Η σύγχρονη αντίληψη της Επαγγελματικής εξυπηρέτησης πελατών σήμερα
  • Τεχνικές Διαχείρισης Πελατειακών Σχέσεων
  • Βελτίωση ικανοτήτων ως προς το χειρισμό παραπόνων πελατών
  • Εφαρμογή της Διαισθητικής Επικοινωνίας ως το πιο αποτελεσματικό μέσο στις πελατειακές και διαπροσωπικές σχέσεις
  • Δημιουργία θετικών εμπειριών στους πελάτες

________________________________________________________________________________

 Το πρόγραμμα απευθύνεται σε Λειτουργούς Εξυπηρέτησης Πελατών, Πωλητές, Διανομείς και σε Προσωπικό Επιχειρήσεων που μεγάλο μέρος της εργασίας τους αποτελεί η επικοινωνία με Εσωτερικούς και Εξωτερικούς Πελάτες ,αλλά και σε Διευθυντές και Ιδιοκτήτες Επιχειρήσεων.

 Διδάσκεται από Ειδικό και Έμπειρο Εκπαιδευτή με πολυετή διδακτική πείρα σε θέματα: Μάρκετινγκ, Πωλήσεων, Εξυπηρέτησης Πελατών και Ανθρώπινου Δυναμικού απόφοιτο γνωστών Πανεπιστημίων B.Sc., MBA (Distinction) και κάτοχο του τίτλου Chartered Marketer.

Στο τέλος του προγράμματος θα δοθεί Training Certificate

Διάρκεια Κατάρτισης:  10 Ώρες

Ημερομηνίες & Ώρες  Διεξαγωγής:        16/02/2017 (08:30 – 13:45)  & 17/02/2017 (08:30 – 13:45)

Χώρος Εφαρμογής:                  ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΙΘΟΥΣΑ ΕΒΕ ΠΑΦΟΥ

ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ

ΕΠΙΧΟΡΗΓΗΣΗ ΑΠΟ ΑνΑΔ

 

ΚΑΘΑΡΟ ΚΟΣΤΟΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ

: €210.00 + €39.90 (Φ.Π.Α)

: €120.00

 

: €90.00 + €39.90 (Φ.Π.Α)= €129.90

magnifiercross
X