Δηλώσεις Γραμματέα/ Διευθυντή ΕΒΕ Πάφου στο ΡΙΚ1 αναφορικά με το δρόμο Αεροδρομίου - Έζουσας και εξελίξεις για Μαρίνα Πάφου-Δηλώσεις Γραμματέα/ Διευθυντή ΕΒΕ Πάφου στο ΡΙΚ1 αναφορικά με το δρόμο Αεροδρομίου - Έζουσας και εξελίξεις για Μαρίνα Πάφου-Επιτεύγματα του έργου OliveOilMednet |Πρώτος χρόνος υλοποίησης του-Επιτεύγματα του έργου OliveOilMednet |Πρώτος χρόνος υλοποίησης του-To EBE Πάφου διοργάνωσε με τεράστια επιτυχία  εορταστικό δείπνο Gala Dinner φιλανθρωπικού χαρακτήρα την Παρασκευή 28 Φεβρουαρίου-To EBE Πάφου διοργάνωσε με τεράστια επιτυχία  εορταστικό δείπνο Gala Dinner φιλανθρωπικού χαρακτήρα την Παρασκευή 28 Φεβρουαρίου-ΑΠΑΝΤΗΣΗ στην Ανακοίνωση του Δημάρχου Πάφου για το ακίνητο του πρώην Ελληνικού Συνεργατικού Ταμιευτηρίου Πάφου και την αναφορά του στο Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο.-ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΕΒΕ ΠΑΦΟΥ  ΜΕ ΤΟΝ ΣΥΝΔΕΣΜΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚΥΠΡΟΥ (ΣΠΕΚ)-ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΕΒΕ ΠΑΦΟΥ  ΜΕ ΤΟΝ ΣΥΝΔΕΣΜΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚΥΠΡΟΥ (ΣΠΕΚ)-Το ΕΒΕ Πάφου διοργανώνει εορταστικό δείπνο Gala Dinner φιλανθρωπικού χαρακτήρα | Παρασκευή 28 Φεβρουαρίου

Σεμινάριο με θεμα ¨Επαγγελματική Εξυπηρέτηση Πελάτων - Το Κλειδι της επιτυχιας¨

 

Το πρόγραμμα αυτό θα σας βοηθήσει να βελτιώσετε τις ικανότητες σας με την ανάπτυξη των απαραιτήτων δεξιοτήτων για επαγγελματική εξυπηρέτηση πελατών και επικοινωνίας οι οποίες είναι απαραίτητες για την δημιουργία και διατήρηση πιστών πελατών ακόμα και σε Περίοδο Κρίσης.

  • ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΛΥΠΤΕΙ ΜΕΤΑΞΥ ΑΛΛΩΝ ΤΑ ΑΚΟΛΟΥΘΑ:
  • Η σύγχρονη αντίληψη της Επαγγελματικής εξυπηρέτησης πελατών σήμερα
  • Τεχνικές Διαχείρισης Πελατειακών Σχέσεων
  • Βελτίωση ικανοτήτων ως προς το χειρισμό παραπόνων πελατών
  • Εφαρμογή της Διαισθητικής Επικοινωνίας ως το πιο αποτελεσματικό μέσο στις πελατειακές και διαπροσωπικές σχέσεις
  • Δημιουργία θετικών εμπειριών στους πελάτες

________________________________________________________________________________

 Το πρόγραμμα απευθύνεται σε Λειτουργούς Εξυπηρέτησης Πελατών, Πωλητές, Διανομείς και σε Προσωπικό Επιχειρήσεων που μεγάλο μέρος της εργασίας τους αποτελεί η επικοινωνία με Εσωτερικούς και Εξωτερικούς Πελάτες ,αλλά και σε Διευθυντές και Ιδιοκτήτες Επιχειρήσεων.

 Διδάσκεται από Ειδικό και Έμπειρο Εκπαιδευτή με πολυετή διδακτική πείρα σε θέματα: Μάρκετινγκ, Πωλήσεων, Εξυπηρέτησης Πελατών και Ανθρώπινου Δυναμικού απόφοιτο γνωστών Πανεπιστημίων B.Sc., MBA (Distinction) και κάτοχο του τίτλου Chartered Marketer.

Στο τέλος του προγράμματος θα δοθεί Training Certificate

Διάρκεια Κατάρτισης:  10 Ώρες

Ημερομηνίες & Ώρες  Διεξαγωγής:        16/02/2017 (08:30 – 13:45)  & 17/02/2017 (08:30 – 13:45)

Χώρος Εφαρμογής:                  ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΙΘΟΥΣΑ ΕΒΕ ΠΑΦΟΥ

ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ

ΕΠΙΧΟΡΗΓΗΣΗ ΑΠΟ ΑνΑΔ

 

ΚΑΘΑΡΟ ΚΟΣΤΟΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ

: €210.00 + €39.90 (Φ.Π.Α)

: €120.00

 

: €90.00 + €39.90 (Φ.Π.Α)= €129.90

magnifiercross
X