Ολοκληρώθηκε επιτυχώς το Ιδρυματικό Μέρος του Σεμιναρίου Ζωτικής Σημασίας του ΕΒΕ Πάφου «Security by Design: Navigating Cyber Challenges with IoT and Blockchain».-Ολοκληρώθηκε επιτυχώς το Ιδρυματικό Μέρος του Σεμιναρίου Ζωτικής Σημασίας του ΕΒΕ Πάφου «Security by Design: Navigating Cyber Challenges with IoT and Blockchain».-Ολοκληρώθηκε επιτυχώς το Ιδρυματικό Μέρος του Σεμιναρίου Ζωτικής Σημασίας του ΕΒΕ Πάφου «Security by Design: Navigating Cyber Challenges with IoT and Blockchain».-Δεύτερη Διοικητική Συνάντηση του Έργου «OliveOilMedNet» στο Μπάρι και στην Άντρια της Ιταλίας-Δεύτερη Διοικητική Συνάντηση του Έργου «OliveOilMedNet» στο Μπάρι και στην Άντρια της Ιταλίας-Ολοκληρώθηκε επιτυχώς το εκπαιδευτικό πρόγραμμα του ΕΒΕ Πάφου :«International Business Taxation: Principles and Application in Practice for Finance sector professionals».-Ολοκληρώθηκε επιτυχώς το εκπαιδευτικό πρόγραμμα του ΕΒΕ Πάφου :«International Business Taxation: Principles and Application in Practice for Finance sector professionals».-Ολοκληρώθηκε επιτυχώς το εκπαιδευτικό πρόγραμμα του ΕΒΕ Πάφου :«International Business Taxation: Principles and Application in Practice for Finance sector professionals».-Σεμινάριο Ζωτικής Σημασίας ΕΒΕ Πάφου 100% επιχορηγημένο από την ΑΝΑΔ | «Security by Design: Navigating Cyber Challenges with IoT and Blockchain»-Σεμινάριο Ζωτικής Σημασίας ΕΒΕ Πάφου 100% επιχορηγημένο από την ΑΝΑΔ | «Security by Design: Navigating Cyber Challenges with IoT and Blockchain»

Σεμινάριο με θεμα ¨Επαγγελματική Εξυπηρέτηση Πελάτων - Το Κλειδι της επιτυχιας¨

 

Το πρόγραμμα αυτό θα σας βοηθήσει να βελτιώσετε τις ικανότητες σας με την ανάπτυξη των απαραιτήτων δεξιοτήτων για επαγγελματική εξυπηρέτηση πελατών και επικοινωνίας οι οποίες είναι απαραίτητες για την δημιουργία και διατήρηση πιστών πελατών ακόμα και σε Περίοδο Κρίσης.

  • ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΛΥΠΤΕΙ ΜΕΤΑΞΥ ΑΛΛΩΝ ΤΑ ΑΚΟΛΟΥΘΑ:
  • Η σύγχρονη αντίληψη της Επαγγελματικής εξυπηρέτησης πελατών σήμερα
  • Τεχνικές Διαχείρισης Πελατειακών Σχέσεων
  • Βελτίωση ικανοτήτων ως προς το χειρισμό παραπόνων πελατών
  • Εφαρμογή της Διαισθητικής Επικοινωνίας ως το πιο αποτελεσματικό μέσο στις πελατειακές και διαπροσωπικές σχέσεις
  • Δημιουργία θετικών εμπειριών στους πελάτες

________________________________________________________________________________

 Το πρόγραμμα απευθύνεται σε Λειτουργούς Εξυπηρέτησης Πελατών, Πωλητές, Διανομείς και σε Προσωπικό Επιχειρήσεων που μεγάλο μέρος της εργασίας τους αποτελεί η επικοινωνία με Εσωτερικούς και Εξωτερικούς Πελάτες ,αλλά και σε Διευθυντές και Ιδιοκτήτες Επιχειρήσεων.

 Διδάσκεται από Ειδικό και Έμπειρο Εκπαιδευτή με πολυετή διδακτική πείρα σε θέματα: Μάρκετινγκ, Πωλήσεων, Εξυπηρέτησης Πελατών και Ανθρώπινου Δυναμικού απόφοιτο γνωστών Πανεπιστημίων B.Sc., MBA (Distinction) και κάτοχο του τίτλου Chartered Marketer.

Στο τέλος του προγράμματος θα δοθεί Training Certificate

Διάρκεια Κατάρτισης:  10 Ώρες

Ημερομηνίες & Ώρες  Διεξαγωγής:        16/02/2017 (08:30 – 13:45)  & 17/02/2017 (08:30 – 13:45)

Χώρος Εφαρμογής:                  ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΙΘΟΥΣΑ ΕΒΕ ΠΑΦΟΥ

ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ

ΕΠΙΧΟΡΗΓΗΣΗ ΑΠΟ ΑνΑΔ

 

ΚΑΘΑΡΟ ΚΟΣΤΟΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ

: €210.00 + €39.90 (Φ.Π.Α)

: €120.00

 

: €90.00 + €39.90 (Φ.Π.Α)= €129.90

magnifiercross
X