The 1st Capacity Building events of OliveOilMedNet Project was organized by Casa do Azeite in Alentejo on the 3rd and 4th of April 2025-The 1st Capacity Building events of OliveOilMedNet Project was organized by Casa do Azeite in Alentejo on the 3rd and 4th of April 2025-The Project Steering Committee Meeting and the Capacity Building events of OliveOilMedNet Project was successfully organized by Casa do Azeite in Alentejo-The Project Steering Committee Meeting and the Capacity Building events of OliveOilMedNet Project was successfully organized by Casa do Azeite in Alentejo-Γεύμα Εργασίας ΕΒΕ Πάφου με τον Ύπατο Αρμοστή της Ινδίας στην Κύπρο κο ShriManish-Συνάντηση ΕΒΕ Πάφου με τον Πρόεδρο του ΕΟΑ Πάφου κο Χαράλαμπο Πιττοκοπίτη και υπηρεσιακούς του οργανισμού για τα προβλήματα που αντιμετωπίζει ο ΕΟΑΠ-Σεμινάριο Ζωτικής Σημασίας ΕΒΕ Πάφου 100% επιχορηγημένο από την ΑΝΑΔ | «AI Revolution Bootcamp: Supercharge Your Business for the Intelligent Era».-Σεμινάριο Ζωτικής Σημασίας ΕΒΕ Πάφου 100% επιχορηγημένο από την ΑΝΑΔ | «AI Revolution Bootcamp: Supercharge Your Business for the Intelligent Era».-Συνάντηση Εμπορικού & Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Πάφου με κλιμάκιο του Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου.-Συνάντηση Εμπορικού & Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Πάφου με κλιμάκιο του Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου.

Το ΕΒΕ Πάφου διοργάνωσε με επιτυχία σεμινάριο με θέμα: «Αποτελεσματικές Στρατηγικές Online Reputation Management»

Πραγματοποιήθηκε με επιτυχία το σεμινάριο με θέμα «Αποτελεσματικές Στρατηγικές Online Reputation Management» που διοργανώθηκε από το Ε.Β.Ε Πάφου. Το πρόγραμμα έγινε στην εκπαιδευτική αίθουσα του Επιμελητηρίου Πάφου και το παρουσίασε ο κ. Γιώργος Πετρακίδης, Διευθύνων Σύμβουλος της Social Space Global Academy.

Ο Υπεύθυνος Δημοσίων και Διεθνών Σχέσεων του Επιμελητηρίου, κ. Μάκης Τσιάτσιος, ανέφερε πως το διαδίκτυο και τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης (ΜΚΔ) είναι τα σημαντικότερα εργαλεία που έχουν στην διάθεσή τους όσοι ασχολούνται με δημόσιες σχέσεις, μάρκετινγκ και πωλήσεις. Με τις απευθείας συνομιλίες πελατών που συμβαίνουν online σήμερα, η δυνατότητα μεταστροφής του αρνητικού κλίματος είναι ο πρωταρχικός στόχος κάθε στρατηγικής διαχείρισης εταιρικής φήμης. Oι περισσότερες κυπριακές εταιρείες δεν γνωρίζουν του τι λέγεται στο διαδίκτυο για το brand τους, ή τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους. Αυτό που λέγεται στο διαδίκτυο, σωστό ή λάθος, μπορεί να έχει σημαντικό αντίκτυπο στο τι σκέφτονται οι άλλοι για μια εταιρεία ή για ένα προϊόν/ υπηρεσία.

Τέλος ευχαρίστησε την Αρχή Ανάπτυξης Ανθρώπινου Δυναμικού για την τεράστια συμβολή της σε θέματα κατάρτισης και ανάπτυξης της οικονομίας και τον κ. Γιώργο Πετρακίδη για την διαχρονική του συνεργασία με το Επιμελητήριο Πάφου.

IMG_1127

 

magnifiercross
X