The 1st Capacity Building events of OliveOilMedNet Project was organized by Casa do Azeite in Alentejo on the 3rd and 4th of April 2025-The 1st Capacity Building events of OliveOilMedNet Project was organized by Casa do Azeite in Alentejo on the 3rd and 4th of April 2025-The Project Steering Committee Meeting and the Capacity Building events of OliveOilMedNet Project was successfully organized by Casa do Azeite in Alentejo-The Project Steering Committee Meeting and the Capacity Building events of OliveOilMedNet Project was successfully organized by Casa do Azeite in Alentejo-Γεύμα Εργασίας ΕΒΕ Πάφου με τον Ύπατο Αρμοστή της Ινδίας στην Κύπρο κο ShriManish-Συνάντηση ΕΒΕ Πάφου με τον Πρόεδρο του ΕΟΑ Πάφου κο Χαράλαμπο Πιττοκοπίτη και υπηρεσιακούς του οργανισμού για τα προβλήματα που αντιμετωπίζει ο ΕΟΑΠ-Σεμινάριο Ζωτικής Σημασίας ΕΒΕ Πάφου 100% επιχορηγημένο από την ΑΝΑΔ | «AI Revolution Bootcamp: Supercharge Your Business for the Intelligent Era».-Σεμινάριο Ζωτικής Σημασίας ΕΒΕ Πάφου 100% επιχορηγημένο από την ΑΝΑΔ | «AI Revolution Bootcamp: Supercharge Your Business for the Intelligent Era».-Συνάντηση Εμπορικού & Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Πάφου με κλιμάκιο του Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου.-Συνάντηση Εμπορικού & Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Πάφου με κλιμάκιο του Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου.

Σεμινάριο με θεμα ¨Επαγγελματική Εξυπηρέτηση Πελάτων - Το Κλειδι της επιτυχιας¨

 

Το πρόγραμμα αυτό θα σας βοηθήσει να βελτιώσετε τις ικανότητες σας με την ανάπτυξη των απαραιτήτων δεξιοτήτων για επαγγελματική εξυπηρέτηση πελατών και επικοινωνίας οι οποίες είναι απαραίτητες για την δημιουργία και διατήρηση πιστών πελατών ακόμα και σε Περίοδο Κρίσης.

  • ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΛΥΠΤΕΙ ΜΕΤΑΞΥ ΑΛΛΩΝ ΤΑ ΑΚΟΛΟΥΘΑ:
  • Η σύγχρονη αντίληψη της Επαγγελματικής εξυπηρέτησης πελατών σήμερα
  • Τεχνικές Διαχείρισης Πελατειακών Σχέσεων
  • Βελτίωση ικανοτήτων ως προς το χειρισμό παραπόνων πελατών
  • Εφαρμογή της Διαισθητικής Επικοινωνίας ως το πιο αποτελεσματικό μέσο στις πελατειακές και διαπροσωπικές σχέσεις
  • Δημιουργία θετικών εμπειριών στους πελάτες

________________________________________________________________________________

 Το πρόγραμμα απευθύνεται σε Λειτουργούς Εξυπηρέτησης Πελατών, Πωλητές, Διανομείς και σε Προσωπικό Επιχειρήσεων που μεγάλο μέρος της εργασίας τους αποτελεί η επικοινωνία με Εσωτερικούς και Εξωτερικούς Πελάτες ,αλλά και σε Διευθυντές και Ιδιοκτήτες Επιχειρήσεων.

 Διδάσκεται από Ειδικό και Έμπειρο Εκπαιδευτή με πολυετή διδακτική πείρα σε θέματα: Μάρκετινγκ, Πωλήσεων, Εξυπηρέτησης Πελατών και Ανθρώπινου Δυναμικού απόφοιτο γνωστών Πανεπιστημίων B.Sc., MBA (Distinction) και κάτοχο του τίτλου Chartered Marketer.

Στο τέλος του προγράμματος θα δοθεί Training Certificate

Διάρκεια Κατάρτισης:  10 Ώρες

Ημερομηνίες & Ώρες  Διεξαγωγής:        16/02/2017 (08:30 – 13:45)  & 17/02/2017 (08:30 – 13:45)

Χώρος Εφαρμογής:                  ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΙΘΟΥΣΑ ΕΒΕ ΠΑΦΟΥ

ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ

ΕΠΙΧΟΡΗΓΗΣΗ ΑΠΟ ΑνΑΔ

 

ΚΑΘΑΡΟ ΚΟΣΤΟΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ

: €210.00 + €39.90 (Φ.Π.Α)

: €120.00

 

: €90.00 + €39.90 (Φ.Π.Α)= €129.90

magnifiercross
X