Το πρόγραμμα αυτό θα σας βοηθήσει να βελτιώσετε τις ικανότητες σας με την ανάπτυξη των απαραιτήτων δεξιοτήτων για επαγγελματική εξυπηρέτηση πελατών και επικοινωνίας οι οποίες είναι απαραίτητες για την δημιουργία και διατήρηση πιστών πελατών ακόμα και σε Περίοδο Κρίσης.
________________________________________________________________________________
Το πρόγραμμα απευθύνεται σε Λειτουργούς Εξυπηρέτησης Πελατών, Πωλητές, Διανομείς και σε Προσωπικό Επιχειρήσεων που μεγάλο μέρος της εργασίας τους αποτελεί η επικοινωνία με Εσωτερικούς και Εξωτερικούς Πελάτες ,αλλά και σε Διευθυντές και Ιδιοκτήτες Επιχειρήσεων.
Διδάσκεται από Ειδικό και Έμπειρο Εκπαιδευτή με πολυετή διδακτική πείρα σε θέματα: Μάρκετινγκ, Πωλήσεων, Εξυπηρέτησης Πελατών και Ανθρώπινου Δυναμικού απόφοιτο γνωστών Πανεπιστημίων B.Sc., MBA (Distinction) και κάτοχο του τίτλου Chartered Marketer.
Στο τέλος του προγράμματος θα δοθεί Training Certificate |
Διάρκεια Κατάρτισης: 10 Ώρες
Ημερομηνίες & Ώρες Διεξαγωγής: 16/02/2017 (08:30 – 13:45) & 17/02/2017 (08:30 – 13:45)
Χώρος Εφαρμογής: ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΙΘΟΥΣΑ ΕΒΕ ΠΑΦΟΥ
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ
ΕΠΙΧΟΡΗΓΗΣΗ ΑΠΟ ΑνΑΔ
ΚΑΘΑΡΟ ΚΟΣΤΟΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ |
: €210.00 + €39.90 (Φ.Π.Α)
: €120.00
: €90.00 + €39.90 (Φ.Π.Α)= €129.90 |