ΚΟΙΝΗ ΣΥΣΚΕΨΗ ΕΒΕ Πάφου με τον Υπουργό Μεταφορών, Επικοινωνιών και Έργων κ. Αλέξη Βαφεάδη και την Υπουργό Γεωργίας, Αγροτικής Ανάπτυξης και Περιβάλλοντος Δρ. Μαρία Παναγιώτου για τα έργα υποδομής της Πάφου-Πρόγραμμα Green Synergy-Πρόγραμμα Green Synergy-Συμμετοχή του ΕΒΕ Πάφου στην Eναρκτήρια Συνάντηση του Ευρωπαϊκού Προγράμματος INTERREG EURO-MED “OliveOilMedNet”-Συμμετοχή του ΕΒΕ Πάφου στην Eναρκτήρια Συνάντηση του Ευρωπαϊκού Προγράμματος INTERREG EURO-MED “OliveOilMedNet”-Ενημερωτική Εκδήλωση ΕΒΕ Πάφου | Ευρωπαϊκός Κόμβος  Ψηφιακής Καινοτομίας στην Κύπρο-DiGiNN-Ενημερωτική Εκδήλωση ΕΒΕ Πάφου | Ευρωπαϊκός Κόμβος  Ψηφιακής Καινοτομίας στην Κύπρο-DiGiNN-Ενημερωτική Εκδήλωση ΕΒΕ Πάφου | Ευρωπαϊκός Κόμβος  Ψηφιακής Καινοτομίας στην Κύπρο-DiGiNN-ΣΥΣΚΕΨΗ Υπουργού Μεταφορών, Επικοινωνιών και Έργων κου Αλέξη Βαφεάδη με την Εκτελεστική Επιτροπή του ΕΒΕ Πάφου και τους Βουλευτές της Επαρχίας Πάφου για τα έργα υποδομής-Ενημερωτική Εκδήλωση ΕΒΕ Πάφου | Ευρωπαϊκός Κόμβος Ψηφιακής Καινοτομίας στην Κύπρο-DiGiNN

Μονοημερο Σεμιναριο με θεμα ¨Σωστή οργάνωση και καλή διαχειριση στο γραφειο¨ - Τρίτη 24.10.2017

Το Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Πάφου διοργανώνει  μονοήμερο σεμινάριο την Τρίτη, 24 Οκτωβρίου 2017 και ώρα 8.30π.μ. στην εκπαιδευτική αίθουσα του ΕΒΕ Πάφου με θέμα:

«ΣΩΣΤΗ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΣΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ»

 Σκοπός  του σεμιναρίου είναι να ενημερώσει και να καταρτίσει τους συμμετέχοντες σε σημαντικά θέματα οργάνωσης και διαχείρισης στο γραφείο, σε θέματα επαγγελματικής συμπεριφοράς και καθημερινού προγραμματισμού καθώς και σε θέματα βελτίωσης επαγγελματικών σχέσεων που οδηγούν σε ομαλή λειτουργία του γραφείου, απόκτηση συναισθήματος ευθύνης και ομαδικότητας, καθώς και σε θέματα σωστής και επαγγελματικής εξυπηρέτησης.

Με την επιτυχή ολοκλήρωση του προγράμματος οι συμμετέχοντες θα είναι σε θέση να:

  • Αντιληφθούν τη σημασία που έχει για την επιχείρηση / οργανισμό τους η απόκτηση σωστής Επαγγελματικής νοοτροπίας
  • Χειρίζονται το τηλέφωνο με απόλυτο επαγγελματισμό
  • Εφαρμόζουν μια σωστή και υπεύθυνη προσέγγιση αντιμετώπισης διαφόρων δύσκολων ή απρόοπτων καταστάσεων και χειρίζονται τους άλλους με επαγγελματισμό
  • Προσδιορίζουν τις ανάγκες των πελατών και να στοχεύουν στην ικανοποίηση τους
  • Προσδιορίζουν τις ανάγκες των συναδέλφων και να στοχεύουν στην ικανοποίηση τους
  • Προσφέρουν ποιοτική εξυπηρέτηση σε κάθε είδους πελάτη (εσωτερικό & εξωτερικό)
  • Οργανώσουν σωστά το τμήμα τους και να εξασφαλίσουν την ομαλή λειτουργία του
  • Χειρίζονται τις αρνήσεις και τις αντιρρήσεις με επαγγελματισμό
  • Αναπτύξουν ένα κλίμα ομαδικότητας και ευθύνης προς την εργασία γενικά
  • Αντιδρούν σωστά σε διαφωνίες, ψιθύρους ή διαδόσεις που υπονομεύουν τις ομαλές εργασιακές σχέσεις και συνεργάζονται και να συντονίζονται άμεσα με όλα τα τμήματα
  • Χειρίζονται σωστά έκτακτες και απρόοπτες καταστάσεις

 

Το σεμινάριο απευθύνεται σε γραφειακό και γραμματειακό προσωπικό καθώς και σε Γραμματειακούς Λειτουργούς και Υπεύθυνους Γραφείου που θέλουν να αναβαθμίσουν τις γνώσεις και τις τεχνικές τους σε θέματα οργάνωσης και διαχείρισης γραφείου.

Το σεμινάριο θα διδάξει η Κύπρια εμπειρογνώμονας  κα. Μιράντα Σιδερά.

Αρχικό Δικαίωμα Συμμετοχής: €214.20 (€180.00 + €34.20 Φ.Π.Α)

Επιχορήγηση ΑνΑΔ: €84.00

Τελικό ποσό πληρωτέο στο ΕΒΕ Πάφου:  €130.20 (€96.00+ €34.20 Φ.Π.Α)       

Για περισσότερες πληροφορίες και δηλώσεις συμμετοχής παρακαλούμε όπως επικοινωνείτε με την Γραμματεία του Επιμελητηρίου στο τηλ: 26818173 ή στην ηλεκτρονική διεύθυνση evepafos@cytanet.com.cy.

magnifiercross
X