Ενημερωτική Εκδήλωση ΕΒΕ Πάφου | Ευρωπαϊκός Κόμβος Ψηφιακής Καινοτομίας στην Κύπρο-DiGiNN-Ενημερωτική Εκδήλωση ΕΒΕ Πάφου | Ευρωπαϊκός Κόμβος Ψηφιακής Καινοτομίας στην Κύπρο-DiGiNN-ΑΝΗΣΥΧΗΤΙΚΗ  ΕΞΕΛΙΞΗ ΠΟΥ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΕΡΓΟ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ΤΟΥ ΔΡΟΜΟΥ – ΠΑΦΟΥ ΠΟΛΙΣ ΧΡΥΣΟΧΟΥΣ Α’ ΦΑΣΗ-ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΖΩΤΙΚΗΣ ΣΗΜΑΣΙΑΣ ΕΒΕ ΠΑΦΟΥ 100% ΕΠΙΧΟΡΗΓΗΜΕΝΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΑΔ « Adapting to the New HR Era: Σύγχρονες στρατηγικές μετασχηματισμού στη Διεύθυνση Ανθρώπινου Δυναμικού για βιωσιμότητα των επιχειρήσεων »-ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΖΩΤΙΚΗΣ ΣΗΜΑΣΙΑΣ ΕΒΕ ΠΑΦΟΥ 100% ΕΠΙΧΟΡΗΓΗΜΕΝΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΑΔ « Adapting to the New HR Era: Σύγχρονες στρατηγικές μετασχηματισμού στη Διεύθυνση Ανθρώπινου Δυναμικού για βιωσιμότητα των επιχειρήσεων »-ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΖΩΤΙΚΗΣ ΣΗΜΑΣΙΑΣ ΕΒΕ ΠΑΦΟΥ 100% ΕΠΙΧΟΡΗΓΗΜΕΝΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΑΔ « Adapting to the New HR Era: Σύγχρονες στρατηγικές μετασχηματισμού στη Διεύθυνση Ανθρώπινου Δυναμικού για βιωσιμότητα των επιχειρήσεων »-Ολοκληρώθηκε επιτυχώς το Ιδρυματικό Μέρος του Σεμιναρίου Ζωτικής Σημασίας του ΕΒΕ Πάφου «Creating Tomorrow's Business Solutions with Generative AI» 26/02/2024 & 29/02/2024.-Ολοκληρώθηκε επιτυχώς το Ιδρυματικό Μέρος του Σεμιναρίου Ζωτικής Σημασίας του ΕΒΕ Πάφου «Creating Tomorrow's Business Solutions with Generative AI» 26/02/2024 & 29/02/2024.-Ολοκληρώθηκε επιτυχώς το Ιδρυματικό Μέρος του Σεμιναρίου Ζωτικής Σημασίας του ΕΒΕ Πάφου «Creating Tomorrow's Business Solutions with Generative AI» 26/02/2024 & 29/02/2024.-Διαθέσιμα Βιομηχανικά οικόπεδα στις Βιομηχανικές Περιοχές

Το ΕΒΕ Πάφου διοργάνωσε με επιτυχία σεμινάριο με θέμα: «Αποτελεσματικές Στρατηγικές Online Reputation Management»

Πραγματοποιήθηκε με επιτυχία το σεμινάριο με θέμα «Αποτελεσματικές Στρατηγικές Online Reputation Management» που διοργανώθηκε από το Ε.Β.Ε Πάφου. Το πρόγραμμα έγινε στην εκπαιδευτική αίθουσα του Επιμελητηρίου Πάφου και το παρουσίασε ο κ. Γιώργος Πετρακίδης, Διευθύνων Σύμβουλος της Social Space Global Academy.

Ο Υπεύθυνος Δημοσίων και Διεθνών Σχέσεων του Επιμελητηρίου, κ. Μάκης Τσιάτσιος, ανέφερε πως το διαδίκτυο και τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης (ΜΚΔ) είναι τα σημαντικότερα εργαλεία που έχουν στην διάθεσή τους όσοι ασχολούνται με δημόσιες σχέσεις, μάρκετινγκ και πωλήσεις. Με τις απευθείας συνομιλίες πελατών που συμβαίνουν online σήμερα, η δυνατότητα μεταστροφής του αρνητικού κλίματος είναι ο πρωταρχικός στόχος κάθε στρατηγικής διαχείρισης εταιρικής φήμης. Oι περισσότερες κυπριακές εταιρείες δεν γνωρίζουν του τι λέγεται στο διαδίκτυο για το brand τους, ή τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους. Αυτό που λέγεται στο διαδίκτυο, σωστό ή λάθος, μπορεί να έχει σημαντικό αντίκτυπο στο τι σκέφτονται οι άλλοι για μια εταιρεία ή για ένα προϊόν/ υπηρεσία.

Τέλος ευχαρίστησε την Αρχή Ανάπτυξης Ανθρώπινου Δυναμικού για την τεράστια συμβολή της σε θέματα κατάρτισης και ανάπτυξης της οικονομίας και τον κ. Γιώργο Πετρακίδη για την διαχρονική του συνεργασία με το Επιμελητήριο Πάφου.

IMG_1127

 

magnifiercross
X